- -

Eftersom mitt förra inlägg var så M-O-G-E-T...

Så måste jag göra ett omget inlägg :3
Heh.


Jag ♥ SVAMPBOB.Lixom vad finns det att säga.Inte mycket.han är snäll rolig söt glad och har ett skratt som är.....hehehehheheh *gnälligsvampröst* (*bengans kusse*)xD

Jag ♥ MUSE och dem kommer till Sverige igen och det här var ju inte omoget menmen asså.LÄGG AV.

Jag ♥ barnslig anime och pokémon ♥

Jag ♥ BATMAN.Han är AWSOME.♥nanannnananananBATMAN.
en gång på matten fyllde jag ett A4 med nananannananaananannan och i slutet BATMAN xDMinnen 8D

Jag ♥ manga ♥NARUTO♥

FAIL.
Det skulle bli omgoet menmen.
Jag är ju såå himla mogen så det går inte. NAAAAAAT.

2010-04-28 @ 21:36:10 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0