- -

Nu tänker jag tipsa er om bloggar som jag läser och random bloggar ^^

  1. dellifin.blogg.se
  2. jennypennanstar.blogg.se
  3. fokis.se (iblan har tröttnat litee)
  4. kissies.se
  5. dess.blogg.se
  6. makeupbox.blogg.se

Typ dem... :3
OCH JUSTE supersnillet.blogg.se <3

Btw har jag "meet me half way" texten på svenska kolla 8D

Jag kan inte gå längre då den här
Jag vill ha dig så illa, det är min största önskan

Jag tillbringade min tid bara tänkte tänkte tänkte skjutningen du
Varje dag ja, jag är riktigt Missin 'missin "du
Och alla de saker vi använder för att använda för att använda för att göra
Hey girl, wuz upp, använda det som bara jag och du
Jag tillbringade min tid bara tänkte tänkte tänkte skjutningen du
Varje dag, ja jag är verkligen missin missin du
Och alla de saker vi använder för att använda för att använda för att göra
Hey girl wuz upp, wuz upp, wuz upp, wuz upp

Möt mig halvvägs, precis vid boarderline
Det är där jag ska vänta på dig
Jag ska vara letar ut, natt n'day
Tog mitt hjärta till gränsen, och det är här jag stannar
Jag kan inte gå längre då den här
Jag vill att du så illa det är min enda önskan

Tjej, jag reser runt i världen och även segla på de sju haven
Across the Universe jag går till andra galexies
Säg bara var du vill, berätta bara var du vill för att möta
Navigerar jag mig själv att ta mig där du kan
Orsak tjej jag vill, jag, jag, jag vill ha dig nu
Jag reser uptown (stad) Jag reser centrum
Jag vill ha dig runt (runda) som varje dag
Jag älskar dig alway .. sätt

Kan du möta mig på halva vägen (jag möta dig halvvägs)
Längst boarderline
Det är där jag ska vänta på dig
Jag ska vara letar ut, natt n'day
Tog mitt hjärta till gränsen, och det är här jag stannar
Jag kan inte gå längre då den här
Jag vill att du så illa det är min enda önskan
Jag kan inte gå längre då den här
Jag vill att du så illa det är min enda önskan

Låt oss gå bron till andra sidan
Bara du och jag (bara du och jag)
Jag kommer att flyga, jag flyger mot himlen, för du och jag (för dig och jag)
Jag ska försöka, tills jag dör, för du och jag, för du och jag, för att du och jag,
För att du och jag, för att du och jag, för du och jag

Kan du möta mig på halva vägen (yup yup)
Kan du möta mig på halva vägen (yup yup)
Kan du möta mig på halva vägen (yup yup)
Kan du möta mig på halva vägen (yup yup)
Möt mig på halva vägen, precis vid boarderline
Det är där jag ska vänta på dig
Jag ska vara letar ut, natt n'day
Tog mitt hjärta till gränsen, och det är här jag stannar
Jag kan inte gå längre då den här
Jag vill att du så illa det är min enda önskan
Jag kan inte gå längre då den här
Jag vill att du så illa det är min enda önskan

 

Eh.
FAIL det blir på svenska ^^

Jag vet inte riktigt alltid vad jag ska skriva om men jag tänker vara mig själv och inte ha dagens outfit och sån skit.Så att ni vet :3
Se ya-^^

2010-04-23 @ 15:53:37 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0