- -

Gästblogg från mig beccalotooo! <3

Okej.... Det här är alltså första gången jag bloggar... någonsin.  ;) är lite nervös.. eh ;D  men iaf, jag heter Rebecca, är en av Zets kompisar, och jag ska gästblogga lite nu den här veckan :)  Hon har nämligen inte något internet eftersom hon är på landet ;)  Sj är jag  också på landet, men jag har iaf internet... MOAHAHAHA :D Just nu är jag här med fina fisken Clara :D vi har badat todaaay, även om det bara 18 grader, bajskallt om frågar mig ;)



Nu ska vi grillaaaaaaaa kyckliiiiing :DDD
 

see you guuuys to morroow... yeah.
;D

2010-08-06 @ 19:33:23 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

hej bexxus, om du ser det här... du ringde aldrig mig :( jag har väntat...och väntat...och väntat... och sen ringde jag dig för jag saknar dig med du ringde inte tillbaka ;;;( ring mig e du snäll, om du vill<3 :( kram<3

2010-08-06 @ 22:30:43
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0