- -

haha-gaga.

Lady Gagas kläder stoppades på fyget - ansågs för farliga.
Lady Gagas kläder stoppades på fyget - ansågs för farliga.
Foto: ap, all over press

Gagas outfit för farlig för flyget

Gaga försöker gömma sig – i sin svart-gul-randiga outfit.
  Gaga försöker gömma sig – i sin svart-gul-randiga outfit.
Foto: all over press
Skorna.
  Skorna.

Lady Gagas val av kläder har skapat uppståndelse – återigen.

Stjärnan tvingades ta av sig sin outfit under en långflygning, eftersom hon riskerade att få en blodpropp.

När Lady Gaga nyligen skulle ge sig ut på en långflygning från London till New York valde hon att dra på sig en kreation i svart- och gul-randig tejp, matchat med ett par skyhöga Alexander McQueen-skor. Men kabinpersonalen tyckte inte att det var en lika bra idé och tvingade stjärnan att ta av sig outfiten kort efter att planet kommit upp i luften.

Gaga riskerade nämligen att få en blodpropp på grund av sitt klädval, skriver Femalefirst.co.uk.

Extrema outfits har blivit hennes kännetecken och hon har tidigare sagt att hon aldrig skulle ge upp sina accessoarer.

– Jag skulle hellre dö än visa mig för mina fans utan höga klackar. Ingenting skulle kunna få mig att ge upp mina peruker och hattar, säger Lady Gaga i en intervju, enligt Entertainmentwise.com.

Men att riskera livet kan tyckas vara att dra det lite väl långt, så inför nästa flygtur kanske Lady Gaga väljer något bekvämare. Kanske.

2010-08-13 @ 21:26:41 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Issaaa

Alexander McQueen <3

2010-08-14 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0