- -

How you see me in my eyes.

Alltså jag kom på rubben helt själv var fan kom det där ifrån? :D


Hej guys, hur mår mina fina läsare idag? :D

...själv mår man fin-fint och har ett mega liv vid datorn :)


Sitter och njuter av mina sista dagar i frihet, och läser massa bluuggar..kanske skvaller om en kvart eller så :D

KISSIES:

Jag är nog Sveriges svar på Lady Gaga.

Många gillar ju Lady Gaga pga hennes unika stil, the same is with me.

 

Vi har båda fantiska låtar ute på marknaden,

 

och vi kommer troligtvis båda vara en del av musikhistorian efter vi har dött,

 

Ahahaha, man märker ju att hon driver...

 

 

2010-08-15 @ 20:50:34 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0