- -

I scream, you scream we all scream for ice cream-

Nu blir det GLASSS.

Min favorit glass är har alltid varit-calippo <3 den är god den är svalkande den är..har jag sagt god?
Nejmen den är såå god på sommaren..
Annars är magnum med nöttwe väldans god :)


Omg vad är det där för calippo?
Måste prova någon sommar..mumma :D hatar ordet mumma..tänker bara på nunna..





Min värsta glass är typ pistage..den smakar bajs, nejmen den smakar äckel är inte god och nej tack pistage glass kommer aldrig gå att äta för mig....


Missförstå mig rätt, jag älskar pistage <3 men inte pistage glass.

 Vad gillar ni för glass?

2010-08-21 @ 20:17:15 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

usch usch usch, H.A.T.A.R pistage glass! EUCK ;PPP asså blääääää. men pistagenötter är jätte gott x3

2010-08-22 @ 01:01:29
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0