- -

Miley-slampan?

Läser massa skit om henne hela tiden "slampig" "hora" och mer.
Men jag har aldrig riktigt tyckt om henne och med henne menar jag hennes musik.


Jag tänker på 2 sätt.

1, varför ska folk alltid lägga sig i gnälla och klaga hon får klä sig som hon vill och hon vill bli av men Hannah Montana stämpeln ofc..

2, hon har massa yngre fans som apar efter henne såå..hoppas inte det kommer en arme av Miley dvärgar som tror att dom ska se ut på ett visst sätt..



Mest alternativ 1.

Liksom jag jämför med Heidi Montag (The hill-10 operationer-på en dag) hon opererar sig massa plast-skit..so what är det mitt problem?

Nej juste, om hon hade kunnat dö av dom soo det var hennes val, hennes risk.


FATTAR NI?

Liksom jag tycker bara att media alltid klagar upp och klankar ner på kändisar som vad dom än gör-gör fel.

Hoppas ni läste.
2010-08-25 @ 22:29:21 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0