- -

Jag är här.

Igen.
Blogging is back :) yeeehaw? Riiight?!
Haha, måsta snabbt uppdatera mig i blogg-världen :D och gossips världen :D

Vad händer?

Yao.
Yao.

Peac.


Nejmen vad hände där? xD haha, harhaft härligt utan dator och haft ett liv haft skoj :D

Hoppas att era tre veckor också varit estupendo (toppen på spanska geeks)  btw....

Serier jag är beroende av nu:

SCRUBS- sså den som inte gillar scrubs ska få SPÖ.Punkt. Det är världens bästa serie.

efter...

SOUTH PARK- återgen om du inte gillar sp får du spö av mig och min ganstas.Jag har en speciell humor, som south park.liksom uttrara kommer ta över världen-det hade ni vetat om ni kollade på gårdagens episod (son jg sett 100 gr förut).



Och jag vet att jag är efter men visst suger kissies låt sucsess?


Och jag har en låt som är så jävla bra att jag svimmar.
Beyonce- Why won't you love me
Så fakkin' bra.

2010-07-19 @ 21:31:57 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0