- -

ALE-ALE-JANDRO

Glömde ju lägga upp Alejadro vidoen som jag satt och väntade typ jättelänge men sen blev typ gaga's sida överbelastad...Men låten och videon är en hyllning till Madonna, jag tycker dom är lite lika..
STILMÄSSIGT (hon kläde sig också annorlunda typ på 80-talet!) och i låtarna lite.
Typ i Dance in the darc när Gaga bah: work that body....och massa låter det som i en Madonna låt.

Men jag känner lite att hon var coll är ju fortfarande det men jag gillade hennes stil i Pokerface (klädseln svarta-plast-saken) men nu bara vad gör hon ibland typ har på sig fula och konstiga saker men Gaga är ju Gaga och det kan ingen ändra på.Hon komer alltid vara sådär annorlunda och det gör inget ♥

 

HERE WE GO:

2010-06-10 @ 20:34:16 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0