- -

Alltså filåt för att den...

Agressiva onda personen kom ut i mig, näe..
Men nu ska jag äta min choklad boll surfa på nätet kolla på film sen kanske (?) och nörda mig.

:D

Tänkte skriva lite om EN NY IPHONE :D :D
YOU HEARD ME.

Det har kommit ännu en ny iphone alltså först typ iphone sen iphone 3gs(?) och nya iphone 4 med bättre kamera ättre batteri tid och massa nya appar massa nya saker multitasken (så man kan tex spotify samtidigt spela spel)
sååå nu man skulle likso väntat med att köpaihpne..
Men tänk varför gjorde dom inte den här från början :D

Skarpare bild, bättre batteritid och en möjlighet att redigera dina egna filmer direkt i telefonen. Det var de stora nyheterna som presenterades av Steve Jobs när han berättade om de nya detaljerna på den nya versionen av Iphone.

Nu kan man även typ video chatta och titta det finns en såndär kamera på skärmen :D

Coolt va?!

Vad tycker ni om nya iphone?
2010-06-10 @ 19:55:22 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0