- -

answers dudes

Svar på kommentar:
Carro om Dagens låt-Fel del av gården.:
haha, förlåt, men dom har skrivit fel... x3 dom heter movits och inte movitz ^^ <33 ett stort HIIISS till en av mina favvo låtar ^-^ <333

:D<333

Carro om Justin Bieber-en diva?:
näääää, vår bieber skulle aldrig göra så ;3 <333

xD nääähhää ^^

Carro om Sean Banan - Skaka rumpa.:
hahahahaahahaah, den va bäääst ju x3 <333
"hallå där kött å blåbär, yo yo yo Sean Banan här!" haha, kärlek till diig bananeeen<333 OCH GAMLA YOUTUBE<3333
haha, kolla gubben på 02.26 xD <3
jag vet gubben är bääst :D och gamla youtube <333^^

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL om DET FUNKAR.TROR JAG.:
haha tackar!!!

va med och tävla om bloggsvar

ska få blogg svar med tackar tackar ändå ^^ 8D
   
     
J E N N Y<3 om DET FUNKAR.TROR JAG.:
sv: Tack snygging!
Desamma, klockrén ;)

hahah ;D

2010-06-03 @ 20:53:53 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0