- -

Bara ett ajs inlägg.

Om ingetnting egentligen.
Bara sådär.
Nu ska jag äta nudlar tror jag.

UTAN SMAAK.

Yep, tycker nudlarna har en god smak med bara lite salt på :D TESTA :D




Dagens blogg:

Tänkte börja med en ny grej..varannan dag typ lägger jag in en Dagens blogg..så den som kommenterar får en länk och ett inlägg :D

SÅ KOMMENTERA SÅ IKVÄLL BLIR DEN FÖSTA DAGENS BLOGG.


DAGENS LÅT:


Jace Everett - Bad Things ( true blood intro )

Jag älskar den.♥
2010-06-23 @ 15:54:25 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

JAG VILL VARA DAGENS BLOGG :D

och jag åt också noodles idag ^-^ UTAN SMAK MED LITE SALT! hahaha, aa faktiskt ;D

see ya<3

2010-06-23 @ 16:13:45
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0