- -

Bieber....

Tänkte lägga upp lite saker om honom nuu efetrsom jag har assa kompisar som gilllar honom xD
SÅÅ HERE WE GOO:

18 juni då smäller det !! SOMEBODY TO LOOOVE!




En ny låt som kmr ut 18 juni...


Justin Bieber on the MTV Movie Awards


Justin bieber om hans föräldrars skilsmässa




Klickbara


" Mina föräldrars skillsmässa är definitivt inte en av höjdpunkterna i mitt liv. Det är sorgligt, (i en skilsmässa) barnet upplevelser en känsla att det bara är en förälder kvar. Det gör att du inte mår så bra. "


OM låten Down to Earth: "Den mest personliga låt jag har skrivit är" Down to Earth ", eftersom den handlar om hur min mamma och pappa splittrades upp när jag var ung. Det är bara om vardagliga livet och vilken kamp det var. "

 "Jag tror att många barn har fått sina föräldrar separerade,
 och de bör veta att det inte var på grund av något de gjorde."


Justin har lagt upp en ny video på twitter

http://www.twitvid.com/A0EET

Klicka på länken för att se den :)


Justin luv ladies....



Justin kommer in när usher uppträder OMG..fatta kolla vad galna fansen bliir...Haha han kommer in vid 3:30..fett gölligt näär usher bar honom xD hahahhaa



Visste du att..


Justin ÄLSKAR att googla och youtuba sig själv :)

Justin busringer miley 3 på natten.. hmm



0:50 - 1:31 så berättar miley om busringningen :D



NEVER SAY NEVER COVER - Justin Bieber ft. Jaden Smith


Justin bieber facebook update! Backstage @ Summertime ball



I can admit it... I lost the water chugging contest...

Det var allt..
Hoppas mina Justin-nördar gillade det :)
2010-06-15 @ 21:34:11 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Siri

haha, japp började kolla typ förra veckan. :) lyxigt dig, jag vill bara komma till sista säsongen! Vill veta vad som händer.. ^^ ;)

2010-06-15 @ 23:48:42
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: Siri

haha, det är ju bara att spara? :o ^^

2010-06-16 @ 00:08:28
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0