- -

Blogg-paus-2-dar

Det-suger.
Det är ju LITE skönt med "frihet" från datorn men jag kommer sakna dig datorn♥

Men det är så att jag ska vara hos CARROOO på en sova-över-fest..så nu får det bli det riktiga livet ett tag :)
Men jag tror å andra sidan att ni kommer klara er fin-fint utan min blogg :) men ge inte upp jag kommer tillbaka på LÖÖÖRDAG :)
Det LOVAR jag sååå :D
SÅ SLUTA INTE LÄSA BARA SLUTA LÄSA I TVÅÅÅ DAGAR!

SES PÅ LÖRDAG BLOGGEN.


Men såklart får ni en DAGENS LÅTAR som ni kan njuta av medans jag är borta:



Rihanna-Rude boy



De Vet Du ft. Robin Svensson - Dansa Är Kul (Men Jag Föredr ar Å Supa

DAGENS VIDEO:

Philip, ha det så kult på resturangen så jäävlabra ^^ xD




HEJDÅÅÅÅÅ :D

SES PÅ L-Ö-R-D-A-G!


En smörgås som vinkar o______O
2010-06-17 @ 12:39:16 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0