- -

Det regnade idag :)

...och eftersom jag gillar regn så HISS till regnet :D missförstå mig inte jag hatar piss hårt regn men sånt hääära regn är ju bara mysigt :) erkänn ^^

Åt pizza ute men hade dock tak över huve ;)

IDAG BÖRJAR VM :)♥

Jag tycker det är kul :D det är trots allt bara vart fjärde år :D

I år i SYDARFIKA.



Jag ska btw börja lägga upp bilder jag tagit själv det har inte funkat förr men nu jävlarrrrrrrrr <:D (en ny smiley jag uppfan med KINAHATT) xD bästa ever :D jag veet...

Nu ska jag gå och sätta upp Eclipse-affisch i mitt rum :D
Hell yeah ^^




Gillar du också lagom regn?




Siri om Tell him how you feel girls.:
Tror  den kostade runt 150. :s Haha, är inte helt säker. Den är fett bra! x)

åkejj ^^
   
Carro om Tell him how you feel girls.:
sv: vilken video, vilken låt?? :S

alejandrooo dude -.-
   
idah om Tell him how you feel girls.:
Allt bra med dig? :)

yup everthing is cooooool :D dd?

2010-06-11 @ 15:47:36 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0