- -

He ate my heart he ate-ate-ate my heart..

Japp, när jag inte vet vad jag ska ha för rubrik blir det alltid nån bit på en låt (i det här fallet Monster-Gaga)

Men vad gör ni nu så hära på loovet :)
Ikäll är det LOST ♥- siriiii :D :D

Äntligen idag var det soligt och varmt!

Liksom vart har du varit sommaren :D ?
Välkommen tillbaka iallafall ^^


Såklart gick jag in på datan en stund, som man säger i Kina. "när man har en stund över går man in på datan xD"
Det är ett gammalt uttryck som de gamla visa kineserna använde haha...

Haha btw, är radion på NRJ och som typ skrev en sång till Viktora (kronprinssesan -_- vem annars :D) som dom försökte spela upp när dom typ ringde dit xD
Hahahaaaa...

Matilda ochjag typ sms:ase klockan halv ett på natten igår, hahaha nolifers du och jag masken/mattix :D
-->Masken <--

Älskar fortfarande den här bilden xD ^^♥

Nu tänkte jag lägga upp dagens låt:

Kelly Rowland - Commander

Tycker att den är bäst i refrängen tycker att den är lite jobbig i början, men sen :) är den awsome.....

2010-06-16 @ 15:52:17 young Permalink


Kommentarer
Postat av: MAAAAASKEN :D

Hhahahhaha xD

Nolifers 4 evvahh ;D<3

Haha :D



BTW. Jag hatar bilden >.<

2010-06-16 @ 21:20:29
URL: http://ohcrapufoundmeoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0