- -

Hejsan :)

Hej hej, hoppas ni har det mysigt så här på eftermiddan :)

Vad gör ni?

Jag har precis läsa True Blood och druckit mixed up (rekomenderar endast 5:- mot red bull 20 :-)
Japp det var gott coh mysigt ^^


NAAAAAAAJS.

Sitter och lyssnar på musik och ska läsa bloggar och sååånt :D

Bloggarna jag ska läsa:

Trublood-bloggen (vet inte vad den heter xD)
Fokis (känner mif lite tvångs-tanke-där-va?)
Kenzas (tråkig oftast XD)
Carros <3
Jennys <3
Maskens <3
Sofias :)
Kajis ^^
Paow (ofc, hon är ju ett måste)
Kissie xD
Gossips

YUUUUUUP :D

Haha...ÖÖHH.

DAGENS LÅT:

Disco Heaven-Lady Gaga

Den är as-bra, har hört ALLA Gaga-låtar men denna var ny för mig sen visade mig Carro den såå ^^
AWSOME.

2010-06-15 @ 15:07:42 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

visst e den braaaaaa?? ;D<3 jag diggar den ^^

2010-06-15 @ 17:25:28
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0