- -

Kvälls-bloggar

Jepp,ofc som det brukar vara riight :)

Nu lite svar på kommentar:

Carro om Shane Sawson in my heart.:
nääää x3 ofc not<3 men du brukar oftast vara ute på stan när du e ledig och kan inte alltid, men jag hade väldans tur att du hoppade över deeee ^^

Men dom andra brukar väl också vara ute/upptagna right?Men det gör inget om jag var ditt sista val i ala fall så ;) haha
15 Juni, 17:04  
Carro om Shane Sawson in my heart.:

ja men de spelar väl ingen roll, det e liksom facebook, inte blogg. jag skulle iaf inte vilja att du lagt ut mitt efternamn, och hennes pappa e ju "känd" också, så det kanske inte e så smart, men gör som du vill ^^ kolla med henne om de e okej?? :)

Men det ebtyder ju att hon har varit villig att lägga upp sitt efernamn, eller hur.
Hoppas att det är okej med henne ändå, ska fråga.

2010-06-15 @ 19:38:54 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0