- -

Planer för ikvääääll...

Jag tänkte se på film..
GET SMART.
Vi såg typ halva i skolan men nu ska jag se HELA!
Den är jalla fall väldigt kul och bra ^^

Typ blandning mellan action/spännande och komedi :) så fett najs ^^


Vad gör ni?

Det är typ bara bröllops-saker på tv och datan är min bästa vän♥
Haha..
Ni är så bajsrumpor när ni inte svarar :(





Annars lite random saker...


Förhandstitt på Kissie i Dj Mangoos musikvideo...



Btw, kolla redigeringarna..






Men annars så har jag nu lässt alla "mina" bloggar och är typ klar på datan så om en stund ska jag logga ut.. :(menemeeen...

SES IMORGON ^^ :D



Hejdå bloggen :D :D :D :D


Jag har tänkt på att Miley Cyrus är lite wannabe snuskig-vuxen och jag kan förstå henne!
Man villl ju inte bli sedd som ett lutet baran bara för att man var Hannah Montana...!
Men ändåå..

Vad tycker ni?











HEJDÅÅÅ:




2010-06-19 @ 20:00:36 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Siri

Fin blogg!

2010-06-19 @ 22:16:34
URL: http://barasiri.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0