- -

Randoom things

...har aldrig vetat vad jag jag ska lägga upp i min favvo-kategori random ...
Men det får bli kategorin där jag lägger upp klipp,bilder och typ japan saker? Kanske... :)
Och typ vad jag tycker.

Tankar:

Varför kändisar har sån status..?

Det är ju pga av oss, fansen utan osss är dom inget..har någon tänkt på det?
För om ingen kom på konserter eller så, så ni fattar...

Och liksom hur man köper en parfym för att det är Paris Hiltons...om typ Bengt Olsson hade en parfym men samma doft skulle ingen köpa den...Fattar ni..?


Och vissa måste inse att kändisa är människor som oss, de har svettfläckar gula tänder...
Fatta vad jobbigt att alltid ha kamror i ansiktet, och fatta vad paparaziz förstör.
Tänk typ att en papparazi publicerar en bild där Britney kramar en kille, då tror hela världen att Brtney är otrogen. Massa skit.

Och fatta att massa "fans" också tar bilder utan att fråga..det är liksom tänk om någon bara kom ram till dig och tog en bild...

Så tro inte på allt ni läser....men jag vet att jag publicerar massa skvaller men det är ju bara kul, men jag tror inte på allt jag publicerar heller såå :O


Men hur tänker ni ang kändisar och så?

2010-06-16 @ 16:45:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0