- -

Riktigt inägg...

Nu ett riktigt inlägg inte nåfot kissie/vega inlägg här nej :D haha..

HEJ!

Har blivit beroende av dansa är kul, men jag föredrar att supa :D

Idag köpte jag Lady-gaga påsen/väskan på h&m!




Den ser typ ut så men det är svar i bakrunden.
Den ska jag använda varje daaag ^^

Vad gör ni? Mina läsara ökar ^^ Så ett fett stort tack till alla som läser och digga xD haha..


Men jag vill ha era åsikter mer!

Jag vill att ni säger vad ni vill ha mer av!
Så nu får ni som läser lämna en eller flera kommentarer och säga vad ni tycker eller fråga något!
Good, gooood!

Nu blev jag lite sådär jag-vet-inte-vad-jag-ska-blogga-om-sak.
Och jag vill inte blogga bara för tt blogga det är trist.
Så här kommer lite skvaller :D ses ikväll, tror jag ^^
♥Omg btw visste ni att man kan se liksom alla Twiligt-filmer i rad alla tre på en dag det heter typ twilight movie night eller nåt fett coolt :D


Kristen Steward vet vad som är viktigt i livet!
Kristen är mer intresserad av historia än shopping. Helt rätt tycker vi!
Det kommer nog knappast som någon överraskning att Twilight-stjärnan Kristen Stewart hellre sightseear när hon är utomlands än går på stan och shoppar. Just nu befinner sig Kristen i Berlin, Tyskland och gårdagen spenderade hon med att besöka Holocaust Memorial i Mitte. Kul tycker vi med en kändis som vet att det finns viktigare saker i livet än kändisskap!

Det var alt, orkar inte mer..
seya^^
2010-06-20 @ 18:36:36 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0