- -

snabbt inlägg :)

Hejhheeej ville göra ett inlägg så nu gör jag ett inlägg xD
Jahaaaa IDAG ÄR DET FREDAAAAAAG ^^<333333

Talag finaaaaal:)carro kmr nmissa det meen du får vara med i tankarna XD
VAD HAR NI GJORT IDAG LÄSAREEEE? :D






Jaag kom på att jag måste skriva av mig på en sak.
Jag kommer sakna att gå i min klass.
Jag ska inte byta klass men i åttan kommer allt förandra känns det som.
Snälla stanna kvar.
Ge er inte av.
Snälla.
Vill att vi ska vara konstiga weird annorlunda, inte förändra för att vi börjar åttan<3
Zet.(JAAG)
Carro.♥
Issa.♥
Ollie.♥
Becca.♥
Jag älskar er och ni anar inte hur mkt ni betyder för mig<3.

2010-06-04 @ 15:48:06 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0