- -

sommar

Nu tänkte jag bara skriva lite om sommaren :)

Nice, huh?




Sommar plågor 2010:

Skaka rumpa-Sean banan ♥

Stereolove-Edward nånting?♥

Dancing on my own-Robyn ♥

Hey soul sister-Train

Omg-Usher

(ni som inte hört dessa YOUTUBE mina vänner, YOUTBE)

TYP DOM.


Sommarglassar 2010:

Calippo refresh

Calippo cola

Calippo refresh

Sommarplagg 2010:

Långklånning :)

Beiga short (kortkort tyyp)

Tisha med tryck :)

 
  
(tänk på att detta är MINA åsikter sååå...typ klaga inte för det är såhär jag tkr kom inte typ och bara nääee det däär är inte inne 8D)

So long.

2010-06-07 @ 20:18:54 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Caroline

åh, långklänningen var supernice! :>

2010-06-07 @ 20:28:42
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0