- -

Sushi

Åh vad jag hatar när folk inte kan säga sushi!
Typ susssi, LÄR ER.
Nejmen nu låter jag som värsta mobbaren xD haha. Nej det är bara väldigt störande.



Nämen hej är ni här!?!?!?

Sitter och designar mina egna converse :D fett kuliiigt^^ (converse)

Har precis läst alla dom senaste blogg-inläggen och såå...

NU..Dagens låt :D yay right....?

Jamie Foxx - Winner (ft. Justin Timberlake & T.I.)

Tycker att den är ganska bra :D




TUMME UUUUUPP.

So long dudes, ses imorgon :D♥

Btw satt jag och lästa Julia för ett tag sen och jag  brukar inte gilla den, men den är ganska bra ^^ :DInte min Favvo men OKEJ (tidnings-iroin :D hahaha):D :D

Iförsig typ bara inte nån bild på julia men xD


Godnatt :D♥
(nej jag ska inte sova men jag gillar den bilden  och vilken annars finns det D:?)

JAJA HEJDÅÅÅÅ ^^

2010-06-22 @ 22:58:19 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0