- -

Vafan.JAG ORKAR INTE.

men du lät rätt arg. det var tillomed så att linnea reagerade. hon undrade om det hade hänt nåt när vi sågs igår, för hon hade sett din kommentar.
du kanske borde tänka på det?? du gjorde liksom !?:tecken och stora bokstäver och så.
jag bara undrade, förlåt då.


Du frågade typ femtio gånger xD och datorn var cp-så varje gång jag skulle svara försvann rutan.
Du får sluta ta det så personligt.
Vad vill du att jag ska göra?
Jag är så trött på sånt här.
FÖRLÅT.
Om det är det du vill..
Jag fattar inte..?
Jag orkar inte ett jävla "bråk" till, det var inget illa jag menade!
OKEJ?!
:) ha en bra sommar.

 

 

2010-06-23 @ 12:59:33 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

men oj. förlååååt för att jag försöker förklara. inget illa ment. började bara med en fråga du inte orkade förklara elr nåt. håller tyst nästa gång. sooooooooorry.

2010-06-26 @ 21:36:12
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0