- -

WASSAAAAAAAAAP GANSTA'S.

WHUUUT IS UP MY HOMIES.
Jag känner mig så stolt när jag säger mina läsare.
HEJ MINA LÄSARE.
HEHEHEHE.
Vet inte varför o____________O

Sitter och läser lite nya bloggar...som vanligt..hoppas att det blir en bra blogg-dag idag
Sitter och väntar på min tidning.. :D


Appropå inget, Ne-yo:S låt Monster är så wannabe Lady Gaga.. D:

Neyo-Monster


Gaga-Monster



Har lust att skvallra så...

Kissie-blond igen?

Kissie var hos kändisfriösren Bobby igår. Hon har dock censuerat resultatet på sin hårfärg, på hennes bild där hon blurrat resultatet så ser det ut som om hon blivit platina blond igen. Detta stämmer givetvis inte. Kissie har enbart ljusnat håret och slingorna.

HÄMD PÅ PAPPARAZZIZ.
MOHAHA.

Kändisarnas hämnd på Paparazzi!
Peter Dorethy kastar vartten på paparazzi! Undrar om linsen höll? Amy Winehouse försöker stjäla fotografens kamera.. Britney kunde ju inte direkt visa paparazzi fingret inför sina barn, så hon fick göra det på ett lite finurligare sätt! Om man har idétorka kan man ju alltid bara brotta ner fotograferna... som Nicolas Cages son gjorde! Vatten verkar sannerligen vara ett populärt vapen mot paparazzi! Här kastar Bruce Willis vatten på en fotograf sittandes i sin bil.
Allt som glittrar är inte guld.. att ha paparazzi följandes vart man än går är nog den största haken med att vara känd. Vi förstår verkligen hur tröttsamt det måste bli för kändisarna, men det gör i alla fall plats för lite roliga bilder! Vi älskar hur kändisarna på ett kreativt sätt hämnas på paparazzi! Kolla in nedan hur Lily Allen, Pete Dorethy, Paris Hilton, Bruce Willis, Britney Spears och Amy Winehouse lät paparazzi smaka på sin egen medicin!

Fett, sköönt xD



Visste ni att Lady Gaga/Beyonce-låten Telephone egentligen skrevs med Britney Spears i tanke? Britney spelade till och med in ett demo av låten innan hon beslutade sig för att dra sig ur och nu har demot givetvis läckt ut på nätet! Här är den, vad tycker du? Rätt beslut att låta Gaga och Beyonce göra den istället?

OMG :D här är den med Britney!:



Vad tycker ni?

Gaga ocg Beyonce eller Britney?

Jag tycker att den är inte samma med Britney men sådär...

2010-06-22 @ 17:02:44 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0