- -

Dagens saker,en ny sak.

Rolig rubbe, jag vet.
Jag tänkte börja med det typ en dagens låt en dagens färg och dagens tv.
Typ, kul bra hiss, diss?


Ska kolla Modern family på hulu.com :D
Och parlamentet om 25 minuter Jonas Gardell, Babban Larsson (babban...XD),Robin Paulsson♥robins svt  och en person till som jag glömde haha xD

Heheh hur tillbringar ni eran sista tid, låter som om att ni ska dö eller nåt hahahahhahaha nej men era sista timmar innan SOV tajm :D


Så hääär trött känner jag mig just nu....
Faaast det är jädrigt skönt attt SLIPPA PROV! Vi har gjort alla proven vi ska hagjort såå...
FREEEEEDOM FREDO FREEDOM :D


 

2010-05-23 @ 20:16:40 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0