- -

i'ts called a life.

Haar inte bloggat för att jag har ett LIV.
DUUDMDUUUMDUUUUM.
Haha.
Hur har ni klarat er utan mig, i TVÅÅÅ FREAKEN DAR?!
Har vart på GRÖNAN 8D♥

 

Och TYSKLAN vann ESC..lite otippat tycker jaag..Vad tyckte ni? Vem skulle vunnit?

Missade Glee.Måste sätta mig i fosterställning och gråta nu.

Nej faktiskt sorgligt.

Men innan det PARLAMENTET.<-----------Ä-G-E-R

Imorgon är det skola. BAJS.
BAJS.B-A-J-S.
Nu örjar liksom skola-imorn-depremerade-saken-ni-vet?

Haha.
MEN MEN nu ska jag sluta med mitt riktiga liv och gå tillbaka till NO LIFET PÅ DATAN :D :D
Var inte oroliga I AM BACK IN A SNAP.



(jag vill se sex and tha city 2...appropå inget...)

2010-05-30 @ 20:45:03 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0