- -

No-ekologi is da shiet.

Om ni inte visste det asså.
Hej hej då asså jag vet att det är ett sånt där sent-på-kvällen inlägg, åkejj inte SENT SENT men ganska sent.
Haha.
Har övat JÄTTE MYCKET på mitt bajs-ap-ekologi-no-prov :D

Kan typ allt på G-delen det är i alla fall lättare än matte;) 

Solig,varm allmänt härlig dag :D
Btw ska jag ladda upp 5 dagens låtar för att jag och Carro har blivit galna i sehertåget med maskinen jag vryr mig inte om den är gammal.
Den äger.
Och PETER om du läser det här ska jag och Caroline spöa upp dig imorn ;)

 
Eftersom jag har mina kontakter så kan jag BATMAN och SPIDERMAN och CARRO-MAN SPÖA UPP DIG.
Ha-ha.
You're going down, man.D-o-w-n.

Smell you later.
2010-05-20 @ 20:17:17 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

YEA, THAT'S RIGHT! >:O HATAR DIG PETER!!!!!!!!!!

2010-05-20 @ 21:28:42
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0