- -

SISTA LOVADAGEN.

Och ännu mer deprimerande (förutom att det är söndag daaamdaamdaaaaaam) så är det den sista lovdagen.
Det låter som nån film-titl eller något hahah :D

MEN MEN IMORGON ÄR DET ORIENTERIING :C
Ännu en anledning att hata måndagar mer än söndagar.....
NOOOO WAY.

Jag hatar orientering.
Jag suger på det, kan inte läsa en karta typ xD

Seröst ring mig om ni vet var man köpa den hör boken.
Ring eller lämna en kommentar.
OM NI VET VAR MAN KAN kÖPA DEN SÅÅÅ ÄR NI BÄÄST.
Typ bättre än svampbob♥
Och ni som känner mig vet att svampbob betyder MYCKET för mig ,haha.


Peace out.

2010-05-16 @ 15:56:25 Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

du, boken om hur många sekunder en kille titta på dig XD hahahaha, bäst ju ^-^

2010-05-17 @ 15:13:27
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0