- -

SKVALLER C: C: C:

ÄNTLIGEN.


Igår kväll så gick det inte att komma in i Kissies blogg. När Kissie fick tillgång till sin blogg så meddelande hon att hennes blogg blivit hackad: ”Avundsjuka männsikor, det är synd om er.Tror ni att ni kommer stoppa mig för att ni försöke hacka min blogg?”.

Kissie har nu sagt att personen som försökt sabotera hennes blogg är hennes fd.vän Emelie, mer känd som ”Ämmi”:

Catfight c:
teheeee

Btw har jag tänkt lite på hur RIHANNA kopierar LADY GAGA.
Rihanna live guitarr
Rihanna glasses microphone live

AM I RIGHT OR AM I WRONG?
Och Lady Gaga är väldigt lik Madonna..






Min favorit gaga-låt♥
Beutiful,dirty, rich.
Se hela bilden
2010-05-09 @ 21:41:42 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0