- -

skvaller.

Fick ett skväller sug. SÅÅÅ.

Blondinbella har avslöjat att hon ska medverka i Fångarna på fortet...

Varför tackade du ja till programmet?

För att jag satt bänkad varje kväll när jag var yngre och drömde om att få vara med och tävla, jag tror att jag har viljestyrkan att göra det bra!

Hur känns det att du och Kissie kommer vara med i samma program?

Nej, Kissie hittar på i sin blogg att hon ska var med i programmet.

Kissie har skrivit i sin blogg att du inte ville vara i samma lag för, och att hon fått ett eget lag på grund av detta. Är det sant ?

Jag vill ha ett lag där alla kan sammarbeta, jag tror att hon skulle ha svårt att sammarbeta med mig som lagledare tyvärr

Tror du att du kammar hem vinsten?

Yes, vårt blogglag ska vinna mot alla gamlingar, haha.

Frågade Blondinbella om det är säkert att Kissie inte medverkar, varpå hon svarar: ”Hon kommer inte medverka i ett lag, det är allt jag fått veta!”.


Aftonbladet och Expressen har gjort en lista på vilka som deltar i Fångarna på fortet och Kissie står inte med. I samma inlägg som Kissie påstår att hon ska medverka så hävdar hon att Bobby från mammas pojkar också ska delta. Det står dock ingenstans att han ska det....¨


Som vissa av er kanske vet så intervjuades Sandra Bullocks otrogne man Jesse James på ABC-serien Nightline igår kväl och bröt därmed tystnaden kring affärerna han haft bakom Sandras rygg medan de varit gifta. Jesse berättar bland annat om varför han var otrogen och säger att det inte har något att göra med att Sandra var borta mycket utan att det helt enkelt beror på att han aldrig tyckt att han dugit för varken Sandra eller någon annan.

Jesse berättar att han vuxit upp i ett våldsamt hem och att hans pappa slog honom och att han varit tvungen att prata om allt jobbigt som hänt i hans förflutna nu när han har varit på rehab. Efter att ha sett intervjun tycker vi så klart synd om honom och hoppas att han mår bättre snart men vi tycker fortfarande inte att det är en bra nog anledning att vara otrogen mot Sandra! Kolla in klippet nedan:

Vad tycker ni?

VEM VAR DEN BÄÄST?

Vem bar den bäst, Blake eller Eva?
Blake, eller Elle?



DET VAR DEEET.

2010-05-26 @ 21:17:21 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0