- -

Sorry dudes :3

......för mina sena inlägg :D :D
Heheheheheh.

Eh.KOM PÅ ATT DET ÄR SEMIFIAL I EUROVISION SONG CONTEST !
Anna heja på dig♥

...tror att det kmr gå bättre än för gamlingarna som vi brukar ha med? ;D

Hennes låt är bra men lite sömnpiller?Vad tycker ni?Hiss eller Diss?

OCh JAG OCH CARRO SKA PÅ GRÖNAN PÅ LÖRDAAAG<3

Alltså jag och min akompisar har liksom planerat as-länge om när vi ska gå och nu bara LÖRADG funkar för alla men sedan sade liksom dem att de ska REGNA då men det är bara jag och CARRO som inte bryr oss om regnet xD

VI FÅR SEEEE :O
SNEEEEEEEELA GYS REGN GÖR INGEEEET? =)

Vad har nii gjort idag?
Det var ganska varmt huh?

2010-05-27 @ 20:58:38 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

hihi, you and me against the rain bby ^-^ <33

2010-05-27 @ 21:19:55
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0