- -

VA?!

Studies show that 99%25 of people spell Hmm with 2 M's.

Omg det viste inte jag.
Haha, seriöst jag måste sluta med mina ROLIGA inlägg.

SKVALLER DÅ?


DET BLEV EN FLICKA :D
Den berömda supermodellen Claudia Schiffer födde under fredagen sitt tredje barn på London Portland Hospital. Claudia och hennes man, filmproducenten Matthew Vaughan, välkommnar nu en liten flicka till familjen och deras barn Caspar och Clementine har fått en liten syster! Claudia poserade nyligen naken, och minst sagt höggravid, i den tyska versionen av Vouge och hon såg som vanligt helt fantastisk ut!

GRATTIS :D


LADY GAGA ^^

Vi älskar att efter alla galna outfits, masker och skor vi har sett Lady Gaga i kan hon fortfarande överraska oss med något nytt. Igår var hon på en välgörenhetsgala för att stödja en insamling till regnskogarna och hon bar denna minst sagt häpnadsväckade huvudbonad... eller mask? Ja, vi vet faktiskt inte hur vi ska beskriva den men vi diggar henne så!
Lady Gaga

HEJDÅ.
Bloggar mer ikväll.

Med förhoppsningsvis bättre inlägg,haha.
När jag är mindre uttråkad och bara göt shit-inlägg c:

HEJDÅ.♥
2010-05-16 @ 16:54:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

GUD BERÄTTADE DET FÖR MIG OCKSÅ NÄR JAG CHATTADE ME HONOM!!!!!!!!!! COOOOOOLT :D:D:D:D <3 ^-^

2010-05-17 @ 15:21:37
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0