- -

1:a advent

Är lite orginell nu asså :)
GLAD FÖRSTA ADVENT :D haapy first advent x) haha..


Sitter och chattar med min fru Caroline <3 och har det najs..

Tänker på att min födelsedag är om typ 2 veckor my goosh JAG LÄNGSTAR!


JULMUUSIK :)
Kan hela texten var så stolt när jag lärt mig när jag var yngre haha x)
BÄSTA LÅTEN<3



...shit vad mycket det snöar nu okcså I LIEK IT KINDA..


Det är typ sååhäär tjock snöö..



SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ<3 ^_______^




HARE GÖÖTT :3
2010-11-28 @ 19:37:54 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA KAN OCKSÅ HELA TEXTEN UTANTILL!!! :D har ALLTID lyssnat på deeen :D<3 varenda julafton likom, typ 500gr var :D

2010-11-28 @ 20:42:20
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0