- -

899 omfg!

Detta är inlägg nummer 899, coolt right?!


Jo, men hej hej mina små duv-apor (mina smeknamn äger) haha..allt är najs..
Bra statistik, skönt höstlov, bra ipod :)


Jag<3 duvor, jag älskar att mata dom och jaa en gång satt en duva på min arm :D fattar inte hatet mot duvor..MER KÄRLEK :)


Läser massa bloggar och...
Sitter och kollar på Peter (kissies brorsa y' knoow) och Daniel Paris show-sak :D




Och juste ja:  På onsdag åker jag iväg och kommer tillbaka på söndag, jag kommer blogga lite från mobilen och om det finns wifi någonstans från ipoden också men jag kommer att passa på och bloggar mycket idag och imorn.
TAPPA INTE HOPPET!
2010-11-01 @ 22:26:38 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0