- -

ANSWERS, svar på kommentar

Carro om Sitter på tåget..Sitter och läser skvaller...:
omg :o för att få eller för att ta bort? xD hahah ^^ har alltid velat ha smilinggropar... Hahah siri har alltid haft det och när vi gick på dagis bet jag alltid i en bit i kinden för att jag trodde att det skulle se ut som om jag hade det då ^^


Sv:  HAHAHAHA, awwww fy fasen vad gölligt :3 heheh. och ja för att få. FATTA vad eeww hon skar bort en bit hud...EEEUUWW.
   
 
Batman ;o  ([email protected]) om Sitter på tåget..Sitter och läser skvaller...:
ZEEEEET! JAG HAR INSETT ATT JAG HAR TV6!!! OMGOMGOMGOMG! :DDD



Sv:  OMGOMGOMG, daaaaaaamn you nu är jag ensam! >:D congraaats för scuuubs och och fmily guy och aaaaaaaahhhh you knoow dude :D<3


Carro om 13.37:
hahahahahahha 13.37 ELIIIIIIIT :D assååå bästa klassen evah asså x)<3 Mark: OMG, klockan e 13.37! Alla typ: ELIIIIT ahahahahahahhahxD


Sv:  asså våran kklass är såå skön :D som sean baaanan :D:D:D:Dhahaha..


Carro om I SUCEED :D YEEEESH!:
VISST E DEN BRAAAA?! :D:D:D:D


Sv:  BARAS SUPER MEGAAA BÄÄÄST :):)


Carro om crazy barking man!:
Sv:  HAHAHAHHAHAHAHAHAH xD fett läskig jue!


Sv:  JAG VET D:D



Carro om Born this way:
faktiskt... inte gaga... men ändå gaga ^^ lite för lugnt typ, inte så "get up oh yeah let's party!" liksom x)
Sv:  ibte hennes stil jag vet :O men ändå...hahahxD


Carro om Lilly Allen, missfall</3:
näe skulle det va. -.- exuce moi ;)
Sv:  hahaha den är ok :D
:26  
 


Carro om Lilly Allen, missfall</3:
NÄR STACKARN!!!! :(<3



Sv:  Jepp...



Carro om Movits♥:
åååhhh, saknar deeeem! :(<33



Sv:  DOM ÄÄÄGER ;D;D;D


Louise- en blogg om det mesta!  ([email protected]) om Spelar iPod haha xD har jätte kul :) geek ...:
Härligt:D
Du har möjligtvis inte en bloggsvar inbjudan och skicka till mig har du det får du självklart en fet länk i min blogg :)
Sv:  Tyvär inte :,( men jag vill ha...Vissa bloggar delar ju ut.Om jag ser någon kan jag mejla.


Carro om Spelar iPod haha xD har jätte kul :) geek ...:
Jah.. Hehe precis ;) det var ju det jag ehm menade ;D Jag saknar dig! :(<3
Sv: Och jag och jag saknar dig<3VI LUNCHAR IMORN :)bby x)

2010-11-07 @ 20:30:08 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0