- -

DON'T WORRY :D


Min favorit låt-Don't worry med Bob Marley<3


HEJ GUYS :)

Shit vad jag har saknat att blogga och vad jag har saknat internet!
Jag är en främling på internets gatot x) kom på den nu...haha..
Måste ta igen mig på massa bloggaaaaaar!


Kan verkligen inte fatta att lovet slutar idag.
Det känns som att lovet flög förbi som en duva som har eld i baken, hehe.

FORTSÄTT LÄSA NU VA?

För awsomeneardyninja is back :D


OCH OMFG DET ÄR EMA'S IKVÄLL TYP SNAAAAART OMG :)

Mina favorit nominerade:
Katy Perry<3
Lady Gaga<3
Kesha<3
2010-11-07 @ 20:13:28 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

ehm, jag skulle lägga till don't worry be happy på spotify, men det fanns ingen med bob marly :o däremot en exakt likadan med samma röst som den du la upp med Bobby McFerrin ;o? fattar inteeee x3

2010-11-10 @ 20:54:14
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0