- -

FRUGAN<3


Du är så omtänksam så trevlig.

När jag är med dig blir jag glad.
När jag är med dig känner jag mig omtyckt gillad på ett äkta sätt.


Du ser mig som den jag är, och det älskar jag med dig. Att du är så äkta så snäll.
Du är en sån där, en sån som bara finns där. Alltid ska jsg finnas för dig.

Du får aldrig glömma att du är bäst och jag glömmer dig aldrig.
Du är min fru min fruga och min belieber och det splear ingen roll.

Ingenting, bara att jag får vara med dig. Varje dag som en vän.
Jag kan säga saker till dig, och du vet att du kan säga saker till mig.

Äkta saker, vi säger för vi är äkta vara.

Du är Caroline och jag är Zet och vi är fruar för alltid<3


2010-11-28 @ 22:22:52 Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Hittade just det här inlägget bland mina gillade inlägg på bloglovin'.. du e så söt finaste Zet :)<3 älskar dig<3

2011-04-30 @ 20:31:07
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0