- -

måste jobba inför provet imorn D:

Gawd damit hehe, men jag mååste verkligen jobba D: har ju prov imorn it sucks REALLY...

Här får ni lite att läsa medans jag pluggar i 2-3 timmar :( SADFACE ses snart...




Shout it out loud :)


Äre bara jag som hatar Dennis? Gillar inte honom sry denden xD nytt smeknamn?





HUGO AND PAAAOW:

"Imorse så skrev Hugo ett inlägg där han sade god morgon till sina läsare och att han skulle ligga kvar ett tag till ”mellan Paows ben”. I inlägget var denna här nedan publicerad där Paow ligger ner … bilden har ännu inte dykt upp på Paows blogg och kommer förmodligen inte göra det. Det här inte första gången Hugo publicerar privata bilder på honom och Paow, sist så publicerade han bilder på honom och Paow nakna i ett badkar som Paows läsare reagerade mycket starkt på."






Asså jag fattar inte folk som hatar Hugo för att han förlåtit Paow man bah chilla låt dom vara förlåta är viktigt och om dom är lyckliga är det bra! PUNKTE SLUT.

¨


HEJDÅÅÅÅÅÅ BE BACK TÅÅNIIGHTAAAA :)
2010-11-18 @ 18:59:25 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0