- -

Jag har tänkt..

Jag har tänkt mycket och länge..

På hemlösa-fullisar..

Eller full-hemlösa-personer.

Alltså man kan ju bli rädd och jag säger inte att jag är värsta krama fullisar männsikan men tänk lite till.
Liksom dom har inget jobb inget hem ingen att komma hem till och berätta sina problem för.
Jag tycker synd om dom, jag har en dröm om att typ det inte finns några rasister inga hemlösa och inga krig.
Det är en dröm som jag hoppas någon dag kommer i uppfyllelse.

Jag har lust att bygga ett stort hus där alla hemlösa kan bo-sova-äta och få medecin och få rehab.
Tänk om...

Man får vara rädd för fullisar men man kan ha lite sympati också.
2010-09-22 @ 22:24:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0