- -

KÄNNER MIG BAR OCH GLAD

Jag mår jättebra just nu :)!
Jag har ju no-pprov nästa vecka som you guys knoow men grejen är att jag fattar och no är lite kul :)
HAHA- men seriöst ehm jag har skrivit ner nästan alla svar på kriterierna och jag håller på och känner mig som en person som bara bloggar om skolan D:

MEN DET SKA DET BLI ÄNDRING PÅ.

More random stuff?
Alltså vad vill du ha mer av i min blogg?

KOMMENTERA OCH SÄG SÅ LOVAR JAG ATT BLOGGAOM ALLA FÖRSLAG.



Som en belöning sitter jag vid datorn och nördar :) så medans man pluggar kan man liksom snart blir det dator time :DD

Har du något-plugg-knep?


Just nu är jag fast på den här..
Ice ice baby...

Förresten..ibland kan jag plugga med musik, typ i engelska men inte i matte typ..

KAN DU PLGGA MED MUSIK?
2010-09-23 @ 21:59:39 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0