- -

Respekt

Jag har alltid tyck att vad man ön har för religion ska man alltid respektera andra männsikor och deras värderingar och så.
Du får tro som du vill, låt ingen "bring you down".

Jag blir jävligt arg när jag nu hör på tv:n att vissa extrema kristna kommer att bränna upp Koranen på lördag (11 sept) bara för att vissa skyller på Islam och säger att det var muslimska terrorister som kapade tornen..
Jag är verkligen ledsen för deras skull, dem som förlorade någon.

Jag beklagar.



Men hur kan dom veta att var muslimer då?
Liksom dem bara skyller på en viss folk grupp så börjar hatet..

Kan inte folk sluta hata någon gång?Sorgligt nog inte, det kommer alltid finnas någon som vill hämnas..

Men budskapet är alltså att man inte ska tro på allt man ser/läser och respektera varandra.
2010-09-07 @ 19:27:06 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Beccie :)

Eller hur? Vissa tror tillochmed att det var amerikaner som åkte in i tornet.. och några andra tror att det var några mexikanare som kapade planet.. bajs ;(

2010-09-07 @ 20:56:26
URL: http://biiccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0