- -

APP APP APP

Haha "app app så får man INTE göra!"

Tänkte typ visa 3 spel/appar jag använder mycket just nu i mitt liv, lol ;)1. Facebook-appen. GRATIS.



Somsagt, haha jag är kanske en facebook geek, men asså appen är bäst! Man kna chatta, ladda upp foton allt man kan göra på "riktiga facebook" :D Den är asbra och nästan roligare än facebook på datan..




2. Angrybirds. 7 kronor, finns en gratis version som är som ett smakprov.


Angrybirds är helt klart ett av mina favorit spel :) ibland när man missbrukar det tröttnar man men asså det är ändå bäst! Det är värt 7 kronor.




3. Fatbooth 7 kronor.



Fatbooth är asroligt haha, älskar att göra mina vänner tjocka. HAHAHA.
Det är en app där man sätter ut prickar på en bild och så görs bilden tjock..

Ladda ner den! Helt värd ;)



2011-04-22 @ 10:20:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!

2011-04-22 @ 22:12:24
URL: http://www.ligerworld.com/liger-svenska.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0