- -

SHAMPOOOO (P)

Haha shmapoo. Poop, hahah okey lame men asså jag är 5 år.

Tänkte typ sätta in lite bilder på shampo:n jag använder :)random.

Just nu använder jag:


ELW, ett shampoo från apoteket som jag tycker är väldigt bra. Mitt hår blir typ vårdat och lent.


Jag använder ibland:

Head&Shoulders som också är bra, men mitt hår blir mer fräscht och mjukt men jag får torr hårbotten.


Balsam jag använder:

Barnängelns balsam, som funkar jättebra för mig :) det packar in håret och håret blir alldeles mjukt, lättkammat och håret känns bara bättre.




Och eftersom att jag nyligen (2-3 veckor..) färgade håret har jag även använt speciella shampoon som behåller färgen ;)


När jag tvättade håret så blev vattnet lite rött, som om att jag färgat håret :D asså det blev som nyfärgat!



Hårinpackning:

Jag har använt hårinpackning ibaldn och det är bara så sjukt najs.



Det är som en hårinpackning i en burk som man har i håret som luktar sjukt gott btw..

Jaja den packar in håret och hårstårna blir mindre kluvna håret får en glans och hela håret blir perfekt fräscht vårdat (heh) och reparerat! Som nytt eller vad man kan säga ;)



Jag använder inte allt detta samtidigt -.-
Haha men när jag tvättar håret är det shampoo, balsam, hårinpackning (inte alltid! intebra.) och jaaa :D
2011-04-21 @ 20:04:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

fast head and shoulders är till för att mjället ska försvinna, inte för att hårbotten ska bli torr..

använde också sån hårinpackning förut :D asnice. fast burken försvann så jag tror att någon mycket vänlig person (not) snodde den -.-

barnängen är också nice :D (y) men varför använder du inte barnängen shampoo också..? :S

2011-04-24 @ 19:20:36
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0