- -

3 saker


-Tre saker jag inte förstår mig på:krig,mobbning,folk som stirrar snett


-Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:laptop,lampa,twilight haha

-Tre saker jag gör just nu:lyssnar musik,gör ett test, är inne på facebooook

-Tre saker jag vill göra innan jag dör:åka till USA,träffa Shane dawson, hoppa fallskärm

-Tre saker jag kan:andas,gå,le(hahaha jag venne)

-Tre saker jag inte kan:åka skateboard,titta på spya,vara i samma rum som en fjäril

-Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:muse,lady gaga, michael jackson

-Tre saker jag skulle vilja lära mig:åka skateboard,åka snowboard,spela cod

-Tre favoriträtter:sushi,pannkakor,tacos


YEAH.<3

Hörs imorgon!:)
2011-02-20 @ 00:22:44 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0