- -

Bieber..?

Jag tänkte på det här med vad JAG tycker om Biber.
Jag gillar hans PERSONLIGHET.
Asså jag kan kolla på youtubeklipp med honom, tycka han är rolig och verkar bry sig om sina fans :)
Han ser bra ut, ja.



MEN MEN MEN.
Jag hatar när alla överallt bah JUUSTIN JUSTIN är bääst ooh sååå snygg.
Liksom.
Det stör mig bara venne varför..?
Det blir bara ÅH FYY VA SÖÖTB<3<3<33

Och ja det kan jag tycka men inte SÅÅ snygg..?
Sen finns det väärsta bilderna CARRO har på sin blogg osm är NAAAZ.<3


Ja så tycker jag liksom typ.
Nästan liksom.
2011-02-18 @ 20:30:22 young Permalink


Kommentarer
Postat av: beccie :)

Han är jävligt söt, har en sån enormt fin personlighet, han har verkligen talang. Därför kan man väl få säga att han är " såååååå söööööt!!"? ;) Fatttaru va jag menar ? ;)

2011-02-18 @ 21:33:46
URL: http://biiccans.blogg.se/
Postat av: Carro

hehehe, min blogg e ju bara liiiiite Bieberfierad, vad snackar du om? :O hahah ;)<3

men förlåt... men han e bäst ;)<3 hahha

2011-02-18 @ 21:53:58
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0