- -

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Okej here we goo.



1.Jag har ett utländskt namn-
2.Jag älskar att hjälpa folk om dom har data probem.
3.Jag älskar harrypotter och fantasyböcker.
4.Jag har tvångstankar.
5.Jag är ärlig och hatar falska människor.
6.Jag har varit JÄTTE twilight fan men nu har det lossnat. LITE.
7.Jag älskar att spela x-box oxh ps och SPEL bara.Jag har spelat CoD.YEAH.
8.Jag älskar MÖSSOR.Jag HAR ALLTID MÖSSA. Alltid.*bara för det har jag inte det på bilden haha*
9.Jag älskar LADY GAGA.
10.Jag gillar att dansa. Eller mer kanske ett epelepsi anfall ser det ut som men men men..

2011-01-21 @ 19:40:51 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Batman ;o

Hm.

JAG VISSTE TYP ALLT.

Förutom tvångstankarna o.o

AMG, feel proud 8)

2011-01-21 @ 21:32:47
URL: http://batmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0