- -

Dag 8- En dålig ovana jag har som jag önskade att jag inte hade.

Mmh.
Jag har typ två.



Okej jag önskade att jag inte alltid skulle skämta i obekväma situationer.
Alltså jag är sån bara det vet jag.
Det bara kommer liksom jag är naturlig.. x)
Men jag önskade att jag typ när jag lärde kännda nån ny vara mer mig själv liksom.




OCH.



Att jag haft/har lite tvångstankar.
Asså inget seriöst men typ släcka lampan antal gånger...
Fast det börjar släppa-




2011-01-28 @ 20:29:45 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, PHSYKOOO LADYYY.. hah nejmen ;)

Och du ska alltid skämta i awkward moments ;) <3 THATS WHY WE LOVE YOU HAH <3

2011-01-28 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0