- -

favorites...

Tänkte bara lägga upp mina favoritartister och lite varför <:

Katy Perry-

Hon känns väldig naturlig och ärlig.Hon liksom säger det som poppar upp i hennes huvuud känns det som..
Älskar alla hennes låtar och budskapet:)
Hon är så bubblig ocg glad :D
Hon är lite udda, gillade henne nästan mera under "one of the boys"-tiden.
Gillar henne mycket och hon är braig :D


Kesha-

Hon bara är.
Hon är cool och avslappnad.
Hennes låtar är fartfyllda men vissa är lugna men samtidigt fartiga :)
Hela hon är som en diskokula x)
Tycker hon är allmänt bra och sig själv.

(älskar hennes hår ;D)


Lady GagGa-

Omg var ska jag börja..?
Hon är så annorlunda och häftig.
Hennes musik har ett djupare budksap än vad folk tror!

Tex "Alejandro" handlar egentligen om att hon älskar sina gay vänner men dom vill inte ha henne.
Musikvideon är mycket djupare.

Hon är så konstnärlig.
Hennes klädstil liknar ingen annans och hon har alltid något nytt och coolt på sig.
Hon är vacker och hennes röst är jättefin.
Jag älskar verkligen GaGa<3
Hon kämpar även för homosexuellas rättigheter i samhället!
Hon har hjälpt dom jättemycket.
Lady Gaga är helt enkelt bäst<3!


Muse-

Åh..
Jag har älskat Muses musik sedan 3:an..!
Deras låter är så jävla bra och alla i bandet är coola =)
Det finns inte en enda låt jag inte gillar<3
Muse är asbra!


Micheal Jackson<3

R.i.p Micheal<3
Jag kan inte förstå att han är död.
När jag fick höra att han avlidit trodde jag att det var ett skämt. :(
Det kändes som att jag kände honom.

Det kommer aldrig finnas någon som var/är så bra som Micheal.
Det finns hur många wannabe Micheal dansare men ingen kommer någonsin kunna en enda rörelse så bra som han.
Han var så snäll och älskarde barn och djur.
Han tog alltid hand om sina barn och brydde sig mycket om familj och vänner.
Hans musik är så vacker, så fin<3
Låtar som "Man in the mirror" är så fina<3
Och så låtar som "Billie Jean" som bara får en att vilja dansa<3

Micheal har alltid och kommer alltid att vara min största idol<3
Jag kommer aldrig glömma dig<3


Så det var det.. =)
2011-01-04 @ 22:04:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0